zaterdag 5 april 2014

Getest: AH maaltijdsalade Kip Ketjap

Hallo dan!


Vandaag heerlijk dagje gewerkt, tijd ging lekker snel, en was mooi druk in de winkel! We zijn lekker verwend met chocolade door onze bazin, en ze vroeg ons na de tijd voor een drankje op het terras aangezien we zo hard gewerkt hadden; daar zeggen wij natuurlijk geen nee tegen!

Dus, je raad het al, na het werk meteen het terras op. En oh oh, na zo'n dag keihard werken slaat een wijntje snel aan. Was erg gezellig, maar als snel werd het tijd weer naar huis te gaan aangezien zij nog uiteten gingen. Ik had in mijn hoofd om zelf te gaan koken, maar uiteindelijk had ik daar geen zin meer in (.. en was ik er geloof ik ook niet meer in staat toe;))

Dus ik fietste langs de appie, haalde a lot of shit voor 35%.. Heerlijk zijn die blauw met  rode stickers.. Vooral bij de bakkerij, dan koop ik zoveel meuk wat ik superlekker  vind, maar eigenlijk niet nodig heb. Dan pleur ik de helft daarvan in de vriezer, zijn mijn huisgenoten ook heel blij mee;)

Maar half aangeschoten schrijf ik dit artikeltje. Ik kocht bij de appie echt een heerlijke maaltijdsalade, welke ook net nieuwe in het assortiment was. Zat te twijfelen tussen deze of die met makreel (i love makreel), maar dit sprak me net iets meer aan, en hij was goddelijk!

Het was de maaltijd salade met gemarineerde kippendijen, noedels, taugé, salade en een dressing van ketjap & sojasaus. Extra was een zakje cashewnoten dat erbij zat, een erg lekkere toevoeging voor de bite. Ik hou van die zoete ketjapdressing. Ik wil hem echt namaken, maar toen ik de ingrediëntenlijst zag, zat er zoveel in (nooit een goed teken, geen ondefinieerbare dingen of zo hoor, maar toch), dat ik geloof dat dat veel makkelijker moeten kunnen.. Iemand tips?

Anyway, deze salade was heerlijk en zeker een aanrader. Niet alleen na een borrel op, maar ook gewoon op een doordeweekse avond als je lekker makkelijke wilt doen!

Opeens heb ik superveel zin om te stappen (goh, hoe zou dat toch komen?), dus ik ga even kijken of ik iemand mee kan krijgen!

Fijn weekend:)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten