dinsdag 10 juni 2014

Getest: Milka Chocolade in allerlei varianten

Afgelopen week nam mijn lieve huisgenootje afscheid. Wij wonen met z'n vieren in dit studentenhuis. De verdeling is heerlijk; twee vrouwen en twee mannen. Dat betekent, de mannen wijzen de vrouwen op hun gezeik en op hun beurt wijzen de vrouwen de mannen op het feit dat ze  nog moet schoonmaken of dit beter moeten doen:P Typische rolverdeling, oh yeah.

Nu nam mijn vrouwelijke huisgenootje El afscheid.. Zo jammer! ik kon het echt goed met haar vinden en zijn echte vriendinnen geworden in een jaartje tijd. Zo leuk! Samen op vakantie, ouwe hoeren, stappen en lief en leed delen.. een supertijd!

Zij kent me te goed, dus ik kreeg als afscheidscadeau een gigantische Milka-pakket van haar.




Dit zat er allemaal in;
- 2x 250 gr. Milka Bubbly Caramel Reep
- 1x 125 gr. Milka Oreo Reep
- 1x 125 gr. Milka Daim Reep
- 2x 70 gr. Milka Oreo (superschattig mini reepje)
- Zakje Milka Popcorn Snacks
- 1x Milka klavertje vier mini boxje 56 gr.
- 1x Milka 'bloemetjes' grote box 187 gr.
- 1x Milka Amavel au Chocolat

Een overdosis chocola dus, hurrayyy ik kan weer een jaar vooruit! Ik was natuurlijk helemaal in mijn nopjes en heb alles in een week geprobeerd (het is nog niet op hoor, maak je geen zorgen.. oke wel bijna).. En dit is wat ik ervan vond:

De milka bubbly is absoluut mijn favoriet. Het lijkt wel bros alleen dan 10 keer beter. Grotere bubbles, betere chocolade en er zit CARAMEL in mensen, beter dan zonder caramel.. Het lijkt ook een beetje op dove.. Dove meets bros meets meer lucht.. Je blijft echt door eten in deze chocolade, net als in die oreo trouwens, ook goddelijk. Moet je na gaan dat ik nog nooit een 'echte' oreo heb geproefd, maar deze reep haalt mij over het wel te doen. Ook de popcorn snacks zijn goddelijk. Ik als popcorn fan vind dit ideaal, geen geouwehoer met allerlei velletjes die tussen je tanden blijven zitten. Een grote 'popcorn' met daar omheen een heerlijk dik caramel laagje en daaromheen weer chocolade <3 Oh oh oh mensen, moeten jullie al water tanden? De daim is ook lekker, maar valt na de oreo wel een tikkeltje tegen. Maar ook gewoon goed te doen hoor. De amaval is ook heerlijk wanneer je meer zin heb in choco met een zachte binnenkant. De boxjes zien er gewoon superschattig uit van zichzelf, de chocolaatjes in bloemetjes en klavertjes vier net zo. De chocola is ook gewoon lekker, niet heel bijzonder maar gewoon lekker:)..


Oke, en nu ben ik misselijk..

Hebben jullie de chocolade van Milka al geprobeerd? Ben benieuwd of jullie het net zo lekker vonden als ik en wat jullie favoriet is!

2 opmerkingen:

  1. Hi! I would like to invite you to check out our site volrecepten.be . Adding your blog to our site will make your recipes available to many more users and help you get more visits to
    your blog. Our service is free and can you would be able to leave us any time.

    If you like the idea of being found on our page, please, add your blog here http://www.volrecepten.be/registreer-u-voor-de-topblogs-met-recepten.

    I hope to see you there soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had nooit gedacht dat ik ooit weer van mijn herpes zou genezen, ik heb sinds juli vorig jaar herpes, tot ik op een dag op internet op zoek ga naar iemand die een getuigenis aflegt over hoe Dr. Ogala hem helpt zijn herpes te genezen met zijn natuurlijke kruidengeneeskunde, ik was zo verrast toen ik de getuigenis zag, en ik moet ook contact opnemen met de kruidendokter (Dr Ogala) via zijn e-mail die de dame aanraadde aan iedereen die ook hulp nodig zou kunnen hebben. Ik ben deze man van harte dankbaar omdat hij mijn gezondheid heeft hersteld en mij weer een gelukkig mens heeft gemaakt. Iedereen die mogelijk met hetzelfde probleem wordt geconfronteerd, dient vriendelijk contact op te nemen met Dr Ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com of WhatsApp +2349123794867

    BeantwoordenVerwijderen