zondag 29 december 2013

New: Foodbook

Tijd voor een nieuw topic; foodbook.
Als foodlover, leg ik vaak mijn creaties of alles wat op mijn bordje ligt vast. Soms tot ergernis van mijn omgeving, hihi.. Achja, je kunt niet alles hebben (..ahum..;))
Anyways, ik wil dit graag met jullie delen, en hoop dat jullie dat ook leuk vinden om te zien natuurlijk! Ik weet nog niet helemaal hoe vaak ik dit topic terug zal laten keren, maar we zullen zien.. Wekelijks, tweewekelijks, maandelijks.. We zullen zien; ik schiet in ieder geval genoeg foto's voor een dagelijks verslag geloof ik, dus we zullen zien waar mijn blog vol mee komt te staan:P

Deze week stond in ieder geval in het teken van kerst (net als die van heeeeul veel mensen natuurlijk Els, duh), lekker eten, familie, en een aantal stapmiddagen/avonden. Allemaal heel erg leuk natuurlijk, en ook wat foto's hier en daar genomen.. Niet te veel, wilde dat de familie die ik amper zie niet aan doen:P.. Maargoed, here it goes!

 

Allereerst nog een foto van het tapas/stapavondje waar ik in mijn vorige blog over schreef! Dit waren alle lekkere hapjes, die zeker in de smaak vielen (en we nog superveel bakjes in de koelkast van hadden staan)

Kerstontbijt! Lekker thuis, door mam en mij verzorgd met allerlei lekkers, verse broodjes, goede stoel, scrambled eggs, enz. enz.




 

Limoncello Semifredo in the make
Toetjes voorbereiding; Tiramisutaart 
En de uitkomst als dessert tijdens kerstdiner

Tussendoor maakte ik deze goddelijke gevulde portobella's.. Vinden jullie het leuk om het recept te zien verschijnen?

Ik heb geloof ik, in de week voor kerst t/m vandaag iedere dag een plak stol gegeten, en kan het nu voorlopig even niet meer zien:P



Links: Gekke nacht..
Rechts: Achja, de veroorzaker waarschijnlijk










 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten