woensdag 26 februari 2014

Getest: McFlurry Chocolate Chip Coockie

Oké mensen, ik zal het bekennen. Naast al mijn gekke eigenschappen, beschik ik over nog 1 hele rare eigenschap. Ik wil namelijk alle mcflurrys testen. Dit zal wel met mijn nieuwsgierigheid te maken hebben. Vraag mijn vriendinnen, docenten, familie, kennissen, huisgenoten, ze zullen het je allemaal zeggen: Elske is zóóóóó niet nieuwsgierig (not). Haha, het is soms echt wel erg, maar ik wil gewoon van alles weten. Vooral wanneer het op eten aankomt. Ik ben altijd benieuwd naar hoe iets smaakt. Zelfs als het smerig klinkt, ruikt of er uit ziet. Ik proef ook altijd iets nieuws (check mijn lychee alias kogelvis/vissenoog-experiment van laatst).


Zo zag ik dus laatst de reclame van de McDonalds. Hoewel ik helemaal geen fan ben van de Mc menu's (behalve de mc kroket, en oke, de patatjes zijn ook heerlijk met die fritessaus, vooral wanneer je brak bent, en dan ben ik nooit;)), wil ik er nog wel eens komen voor de McFlurry's. Dat softijs is gewoon heerlijk. En de meeste McFlurry's vind ik dan ook lekker. Mijn all-time favorite is toch wel de Rolo (of de lion of toch de stroopwafel?), maar afgelopen week testte ik dus de Mc flurry Chocolate Chip Coockie. Die is tijdelijk in het assortiment en ik zat al een week tegen een vriendin van mij aan te zeuren dat ik die nog eens wilde proberen. Dus, de lieverd, kwam na haar vergadering op werk bij mijn langs s avonds om half 10 met mcflurry's. Zelf is ze meer van het 'wat een boer niet kent, vret ie niet', dus zijn nam haar vertrouwde  kitkat mc flurry, die ik natuurlijk ook geproefd heb (duh), maar vond hem erg saai.

Nougoed, door naar het resultaat. Deze Mc Flurry was echt wel lekker! Er zaten, voor mijn gevoel voor het eerst in mijn McFlurry bestaan, eens genoeg stukjes 'koek' en saus doorheen. Ook was het goed vermengd met elkaar. Soms heb je het gevoel dat je maar aan het roeren blijft, en als je op de helft van je ijsje bent, je 'stukjes' al op zijn. Dat was hierbij dus echt niet het geval. Dit maakte hem dan dus ook erg lekker!
Hij is niet verbazingwekkend vernieuwend ofzo. De saus is gewoon de standaard chocosaus die ze gebruiken, en de stukjes 'koek' leken wel gewoon de pepernootjes uit de pepernoot mcFlurry, waar ze cacao door hadden gedaan. Dit maakt hem zeker niet minder lekker, maar wel minder spectaculair.
Eindconclusie is gewoon dat je deze met gerust hart kunt gaan bestellen en van kunt gaan genieten. Het zal zeker geen deceptie zijn!
Haha, wat wel een deceptie is; Check die mcflurry hiernaast (mijne is de rechter) en het plaatje bovenaan dit artikel. Zoek het verschil. Wie ziet het?

Want hebben jullie dat ook wel eens? Dat je je zo verheugd op iets om te proberen, en dan eet je het en dan denk je; 'oh dit is zoooo jammer'?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten