zondag 27 april 2014

Foodbook; what i ate

Deze week heb ik veel leuke dingen gedaan, maar ook hard bezig geweest voor school. Amper gewerkt, wat best jammer was aangezien ik bij de primark als met kingsnight veel geld uit gegeven heb.

Maandag ging ik naar school voor een college waar de gastdocent niet kwam opdagen.. En daar betaal je dan collegegeld voor (en niet zo'n klein beetje ook), terwijl ik al amper les heb.. nouja! ik sloot de dag leuk af met de tweede helft van mijn verjaardagscadeau voor een vriendin van me.. Eerst lekkere burger king pakken (jaja, dat doet een foodie ook wel eens) en daarna een filmpje met natuurlijk popcorn!


De volgende dag probeerde ik deze speltstol. I love stol en deze was in de aanbieding ivm pasen. Ik was benieuwd of het heel anders zou smaken dat de 'normale' stol, en dat deed het inderdaad. Het was wat droger ofzo, en qua kleur wat bruiner. Niet vies, maar ik hou toch meer van de gewone, echte bakkers stol met gewone bloem gemaakt.



Woensdag maakte ik voor de lunch een lekker broodje. Ik kocht bij de hema de 25 cent broodjes, maar vroeg er om 4. Zo kon ik er 3 in de vriezer bewaren voor wanneer ik weer zin heb! Ik had lekkere pesto van de dille over, en bassie (het basillicumplantje van mij en mijn huisgenoot die in China zit, ik noem hem ons zoontje Bassie, aangezien ik hem verzorg :P) gaf zijn eerste mooie blaadjes af! Daar moest gebruik van gemaakt worden samen met lekkere cherrytomaatjes.




Donderdag ontbeet ik met een lekker kwarkje met kiwi, gedroogde kokos en fruit en noten! Nog wat lijnzaad, heerlijk en healty:)


Vrijdag ging ik shoppen bij de primark met vriendinnen van mijn studie. We hadden allemaal lekkere dingen en broodjes meegenomen in de auto. Ik wil het niet meer over de terugweg hebben, haha iets met vrouwen en de juiste route vinden.. Oh mijn god.. Nouja erg veel leuke kleren geshopt, dit alles voor 110 euro (en nee, ik wil niet weten hoeveel kinderhandjes hier aan te pas zijn gekomen tijdens de kinderarbeid..)!
Daarna was het kingsnight dus ik ging snel door; was erg gezellig bij ons in de stad! Er zijn nog veel wijntjes en lekkers ingegaan (geef mij nooit een zak chips, dan gaat ie leeg, en de tweede ook.. kan  niet stoppen ofzo)












Zaterdag kocht ik op de markt met koningsdag (ja er was gewoon warenmarkt?) deze
load aan spinazie voor 50 cent. Oh my ik moet vaker boodschappen op de markt doen! Daar maakte ik 's avonds deze heerlijke salade van met aardappel in de schil, feta, zongedroogde tomaat en heerlijke balsamico van de Dille.. Receptje komt nog online!
Ook at ik dit daim-taartje (zelfde als die van de Ikea) met een vriendin.








Zondag at ik alweer taart. Dit keer amandel-abrikozentaart, heerlijk! Verder kookte ik 's avonds een heerlijke biologische volkoren pasta, met spinazie, truffelroomsaus, hamblokjes en tomaat. Geïnteresseerden voor het recept? dan komt ie online!





Dat was mijn weekje alweer.. Het is nu meivakantie, maar voor mij niet echt vakantie; gewoon scriptietime en werken. Maargoed, ik haal het wel weer in met lekker eten en borrelen met vriendinnen. Altijd goed!

Have a lovely Sunday!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten