donderdag 8 mei 2014

Vakantie: Algavre Portugal

Hee allemaal!

Whiehoeee, zonet heb ik mijn portfolio-assessment behaald, wat wil zeggen dat ik dit jaar nog gewoon kan en  mag afstuderen en dat is echt een opluchting!
Vannacht heb ik drie uur slaap gehad (hoezo studiestress?), dus straks na het werk lekker chillen!

Maar eerst even iets bewerkstelligen met jullie. Zijn jullie jaloers? Denk je van niet? Ik denk het namelijk wel.. Een kleine test:
Kijk eerst naar buiten.
Je ziet dat het miezert en vies 'honde'weer is..
Vervolgens stel je je voor dat dit nog een week zo blijft.
Start nu google op..
Toets in; Weer in Algavre, Portugal.
Je ziet nu dat het hier volgende week daar de hele week vollop zon is en zo n 28 graden.
Nu vertel ik jou dat ik daar vanaf maandag een weekje bivakeer..
Voel nu een klein (of heel groot) beetje jaloezie op komen!
Is niet erg, heeft iedereen wel eens last van;)

Haha, maar anyways, volgende week dus tripje Portugal Algavre voor mij.. We verblijven in een superlief B&B gevonden op een ideale, superschattige site www.airbnb.nl en echt een leuke vrouw die het verhuurd. Ze komt ons zelfs halen en brengen naar het vliegveld (naast dat ze ons iedere ochtend een goddelijk ontbijtje maakt als ik zo mag lezen vanuit de recensies)..

Maar verder, nu de vraag! Heeft iemand nog tips of aanraders voor mij om te zien in Portugal? ik ga dus 5 volledige dagen en samen met een vriendin van me.. Dus alle tips zijn welkom, dan probeer ik wat zon mee terug te nemen;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten